سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

تعمیرات مانیتور ها به همراه راهنمای جامع خرید تلویزیون

با ما همه چیز را در زمیینه تعمیری انواع لوازم منزل بدانید

تعمیرات مانیتور ها به همراه راهنمای جامع خرید تلویزیون

۵ بازديد

مانیتور یا صفحه نمایش نوعی خروجی برای تصاویر و نمایش اطلاعات است. شرکت‌های سازنده مانیتور با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته برای ساخت مانیتورهای دارای پنل و بردهای پیشرفته، جهت ایجاد کیفیت هرچه بیشتر تصاویر، با یکدیگر رقابت دارند. همگام با پیشرفت صنعت تولید مانیتور، مانیتورها به پنل‌های تاچ، ورودی HDMI، ورودی DVI و … مجهز شده اند.

درمورد صفر تا صد تعمیر مانیتور و هزینه‌های آن در سال 1401، بیشتر بدانید.

امروزه مانیتورها در انواع مختلفی مانند مانیتور صنعتی، مانیتور خانگی، مانیتور تبلیغاتی، مانیتور ATM، مانیتور خودرو و … تولید می‌شوند. مانیتورها در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارند. امروزه انواع تلویزیون با انواع نمایشگرها شامل LCD ، LED و OLED و در برندهای معروفی مانند سامسونگ، ال جی و… در دسترس هستند. پارامترهای عمده ای که عملکرد یک مانیتور تلویزیون را تعیین می‌کنند شامل درخشندگی، کنتراست، وضوح، زمان پاسخگویی، میزان تازه سازی، مصرف برق و… است. با دکتر ولتاژ همراه باشید.

برای پاسخ به سوال چه عواملی باعث خرابی ستاپ باکس و رسیور می‌شود؟، بر روی لینک سوال کلیک کنید.

یکی از معایب نمایشگر تلویزیون‌های LCD، می‌توان عدم قابلیت نمایش رنگ مشکی به‌صورت کامل و عمیق است. این مشکل به خاطر استفاده از لامپ‌های فلورسنت در این مدل از نمایشگرها به وجود می‌آید. فقدان قابلیت نمایش رنگ مشکی نیز باعث افت چشمگیر کیفیت تصاویر می‌شود. در مقابل، در نمایشگر تلویزیون‌های LED به دلیل استفاده از لامپ‌های LED وضوح تصویر و عمق رنگ‌ها بیشتر است که نور پس‌زمینه و کیفیت تصاویر بالاتری را ایجاد می‌کند.

بین قیمت تلویزیون‌ LED نسل اول و LCD تفاوت زیادی وجود ندارد اما نسل‌های جدید تلویزیون‌های LED با عنوان LED های RGB که دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی هستند از جمله گران‌ترین نوع تلویزیون‌ها محسوب می‌شوند. بنابراین به صورت کلی تلویزیون‌های LED در رده‌های قیمت بالاتری نسبت به تلویزیون‌های LCD و پلاسما قرار دارند.

همچنین جواب سوال دستگاه‌های ستاپ باکس و رسیور چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارند؟، اینجا دریافت کنید.

با در نظر گرفتن نحوه تولید تصویر و نور پس‌زمینه، تلویزیون‌های LED طول عمر بالاتری نسبت به تلویزیون‌های LCD دارند و بسیاری از شرکت‌های تولید کننده این مدل تلویزیون ها مانند سامسونگ، ال جی و… طول عمر تلویزیون‌های LED خود را به طور میانگین ۱۰۰۰۰۰ ساعت در نظر می‌گیرند. بنابراین به صورت کلی می‌توان گفت که عمر مفید تلویزیون‌های LED به خاطر بهره‌گیری از لامپ‌های LED نسبت به تلویزیون‌های LCD و پلاسما بالاتر است. همچنین مصرف برق تلویزیون‌های LED پایین‌تر از تلویزیون‌های LCD است.

پرش تصویر یا چشمک زدن صفحه نمایش یکی از مشکلات جدی برای مانیتور محسوب می‌شود. در صورت بروز این مشکل ابتدا باید اتصالات تلویزیون بررسی شوند. همچنین ممکن است این اتفاق به دلیل سوختن مدارهای داخلی مانیتور رخ داده باشد.

هم اکنون دکتر ولتاژ با به کارگیری نیروی متخصص در زمینه تعمیرات انواع تلویزیون و مانیتور و همچنین جهت افزایش رفاه مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت آنها، خدمات خود را به صورت تعمیر مانیتور در منزل گسترش داده است.

درمورد تعمیر رسیور، بیشتر بخوانید.

کلیه قیمت‌های تعمیرات مانیتور در این مرکز بر اساس نرخ مصوب محاسبه شده است. لازم به ذکر است به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات مانیتور بر اساس نوع و مدل تلویزیون، جهت اطلاع از قیمت دقیق انواع خدمات مانند تعمیر مانیتور در منزل و قیمت قطعات، می‌توانید با تماس تلفنی با شماره 09039207862 تماس حاصل فرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.